Algemene
Voorwaarden
Versie Augustus 2025
Artikel 1. Algemeen en definities
1.1 Vervaet IT Consulting BV, een besloten vennootschap opgericht naar Belgisch recht, met zetel te 9160 Lokeren, Twijnderstraat 24, ingeschreven in het Rechtspersonenregister te Gent (Afdeling Dendermonde), met ondernemingsnummer 0785.523.816 (hierna “Vervaet IT Consulting”)
E-mailadres: info@vervaet-it.be
Telefoonnummer: 0494/07.57.52
1.2 In deze Algemene Voorwaarden wordt verstaan onder:
(1) Algemene Voorwaarden: Huidige algemene voorwaarden
(2) Dienst(en): Verzameling van alle diensten die Vervaet IT Consulting aanbiedt, waaronder doch niet beperkt tot herstelling van hardware
(3) Consument: De consument (in de zin van artikel Artikel I. 1, 2° van het Wetboek Economisch Recht) die een overeenkomst afsluit met de Vervaet IT Consulting en hierdoor de Algemene Voorwaarden aanvaardt
(4) Klant: Iedere natuurlijke persoon – al dan niet Consument - of rechtspersoon die een Dienst afneemt.
(5) Offerte(s): Een aanbieding of een offerte uitgaande van Vervaet IT Consulting (via website, sociale media of e-mail)
(6) Overeenkomst: De overeenkomst tot dienstverlening of tot aankoop van een Product tussen Vervaet IT Consulting en de Klant na aanvaarding van de Offerte door de Klant
(7) Partijen: De Vervaet IT Consulting en de Klant samen
(8) Product(en): Producten die Vervaet IT Consulting op vraag van de Klant bestelt bij haar leverancier en die de Klant op haar beurt aankoopt van Vervaet IT Consulting
(11) Schriftelijk: de schriftelijke communicatie zoals e-mail of via een (aangetekend) schrijven waar nodig
(12) Website: www.vervaet-it.be
Artikel 2. Aanvaarding van de Algemene Voorwaarden
2.1 Elke Overeenkomst, van welke aard ook, tussen Vervaet IT Consulting en de Klant wordt aan de hiernavolgende Algemene Voorwaarden onderworpen. Afwijkingen van deze Algemene Voorwaarden zijn slechts geldig indien deze uitdrukkelijk voorafgaandelijk en schriftelijk werden overeengekomen.
Artikel 3. Verbintenissen
3.1 Vervaet IT Consulting is door de aard van haar dienstverlening gehouden tot een middelen- of inspanningsverbintenis en zal naar best vermogen volgens de heersende normen van zorgvuldigheid, zoals van een professional mag worden verwacht, haar opdrachten vervullen en Diensten verlenen.
3.2 Van de Klant wordt verwacht dat hij/zij Vervaet IT Consulting stipt op de hoogte brengt en houdt van alle informatie die (redelijkerwijze) nuttig en nodig is bij de uitvoering van de Dienst of de Overeenkomst tot aankoop.
3.3 Verder bevestigt de Klant zich steeds stipt aan de afspraken te houden en aanwezig te zullen zijn op tijdstip en plaats zoals onderling overeengekomen.
Artikel 4. Dienstverlening door derden
4.1 Vervaet IT Consulting kan bij het vervullen van haar opdrachten onder de Overeenkomst een beroep doen op de diensten van derden indien zij dat noodzakelijk of nuttig acht.
Artikel 5. Aanbod en ophaling
5.1 Vervaet IT Consulting doet steeds een aanbod via haar Website, via e-mail of via social media.
Elke Offerte uitgaande van Vervaet IT Consulting heeft een geldigheid van dertig dagen, tenzij uitdrukkelijk anders meegedeeld.
5.2 Overeenkomst tot aankoop: Vervaet IT Consulting maakt op vraag van de Klant een passend voorstel op voor de aankoop van Producten middels Offerte. Vervaet IT Consulting baseert haar Offerte op de informatie zoals die haar door de Klant werd aangeleverd. De Klant controleert de juistheid van het voorstel zoals vervat in de Offerte. Pas na uitdrukkelijk schriftelijk akkoord van de Klant plaatst Vervaet IT Consulting een bestelling voor het Product bij haar leverancier. Vervaet IT Consulting houdt de Klant stipt op de hoogte van de beschikbaarheid van het Product bij de leverancier en de verwachte levertermijn. Vervaet IT Consulting kan in geen geval aansprakelijk worden gehouden door de Klant wegens het niet voorradig zijn van het Product bij, of uitstel van levering door, de leverancier. Vervaet IT Consulting verbindt zich ertoe de Klant stipt op de hoogte te houden van eventuele vertragingen in de levering. Binnen 48 uur nadat het Product door de leverancier werd geleverd bij Vervaet IT Consulting, meldt Vervaet IT Consulting dit aan de Klant en wordt in onderling overleg een tijdstip van ophaling besproken. Vervaet IT Consulting verzendt geen Producten per post of koerier.
5.3 Hersteldiensten: Vervaet IT Consulting maakt een Offerte op, op basis van de door de Klant aangeleverde informatie voor herstel van een toestel. De Klant controleert de juistheid van het voorstel zoals vervat in de Offerte. Pas na uitdrukkelijk schriftelijk akkoord van de Klant, plaatst Vervaet IT Consulting een bestelling voor herstellings- en/of wisselstukken bij de leverancier. Vervaet IT Consulting houdt de Klant stipt op de hoogte van de beschikbaarheid van de herstellings- en/of wisselstukken en de verwachte levertermijn. Vervaet IT Consulting verbindt zich er toe de Klant stipt op de hoogte te houden van eventuele vertragingen in de levering. Vervaet IT Consulting kan in geen geval aansprakelijk worden gehouden door de Klant wegens het niet voorradig zijn van de wissel en/of herstellingstukken bij, of uitstel van levering ervan door de leverancier. Op het ogenblik dat de herstellings- en wisselstukken bij Vervaet IT Consulting voorradig zijn, contacteert Vervaet IT Consulting de Klant met het oog op het binnenbrengen van het te herstellen toestel. Herstellingen worden uitgevoerd binnen de twee (2) werkdagen na inlevering van het te herstellen toestel bij Vervaet IT Consulting, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld door Vervaet IT Consulting. Na uitvoering van de hersteldienst contacteert Vervaet IT Consulting de Klant en wordt in onderling overleg een tijdstip van ophaling besproken. Vervaet IT Consulting verzendt geen herstelde toestellen per post of koerier.
5.4 De Klant is verplicht het Product of het herstelde toestel op tijdstip en locatie zoals onderling overeengekomen af te halen. Indien de Klant nalaat het Product of het herstelde toestel op te halen zoals onderling overeengekomen, is Vervaet IT Consulting gerechtigd om de goederen voor rekening en op risico van de Klant op te slaan. Na een periode van vier (4) maanden na de vooropgestelde datum van ophaling is Vervaet IT Consulting gerechtigd om desbetreffende Producten of herstelde goederen door te verkopen, of anders te bestemmen. In een dergelijk geval dient de Klant Vervaet IT Consulting schadeloos te stellen voor een eventuele lagere opbrengst, de extra kosten die Vervaet IT Consulting wegens het verzuim van de Klant heeft dienen te maken en de eventuele andere schade die Vervaet IT Consulting heeft geleden.
Artikel 6. Prijs- en betalingsvoorwaarden
6.1 Alle prijzen worden uitgedrukt in Euro en zijn inclusief alle belastingen indien gericht aan de Consument en exclusief BTW indien gericht aan de Klant, indien deze in zijn hoedanigheid van ondernemer handelt.
6.2 Vervaet IT Consulting kan niet aan haar Offerte worden gehouden indien de Klant redelijkerwijze kon begrijpen dat de Offerte, of een onderdeel daarvan, een kennelijke materiële vergissing of een verschrijving bevat, zoals een onrealistische hoge korting of een ongebruikelijke lage vraagprijs.
6.3 Op het ogenblik van afhalen van het Product of herstelde toestel dient de Klant de volledige prijs zoals vermeld in de Offerte te betalen. Vervaet IT Consulting behoudt zich het recht voor het Product of het herstelde toestel niet aan de Klant mee te geven bij niet-(volledige) betaling.
6.4 Indien herstel van het toestel, na grondige analyse door Vervaet IT Consulting, niet mogelijk blijkt, dient de Klant de in de Offerte opgenomen Prijs niet te betalen. Vervaet IT Consulting gaat voor wat betreft de hersteldiensten uit van een no cure – no pay belofte.
6.5 In het geval de Klant een Consument is (B2C) - Ingeval van niet tijdige betaling zal Vervaet IT Consulting op de vervaldatum een kosteloze eerste ingebrekestelling versturen naar de Consument. Indien na het verlopen van de termijn zoals werd bepaald in deze ingebrekestelling de Klant nog niet is overgegaan tot algehele betaling zal het openstaande saldo worden vermeerderd met volgende schadevergoeding:
- Indien de prijs van de Dienst of het Product minder of gelijk is aan 150 EUR: 20 EUR;
- Indien de prijs van de Dienst of het Product tussen de 150,01 EUR en 500 EUR bedraagt: 30 EUR vermeerderd met 10% van het verschuldigde bedrag op de schijf tussen 150,01 EUR en 500 EUR;
- Indien de prijs van de Dienst of het Product meer dan 500 EUR bedraagt: 65 EUR vermeerderd met 5% van het verschuldigde bedrag op de schijf boven 500 EUR met een maximum van 2000 EUR.
Er zal bijkomend ook een wettelijke interest worden aangerekend op het openstaande saldo vanaf de verzenddatum van een tweede ingebrekestelling.
6.6 In het geval de Klant een niet-Consument is (B2B) - Ingeval van laattijdige betaling of wanbetaling door de Klant zal van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling, een interest verschuldigd zijn zoals vastgesteld in de wet van 2 augustus 2002 betreffende de bestrijding van de betalingsachterstand bij handelstransacties. Vanaf de eerste aangetekende ingebrekestelling is Vervaet IT Consulting gerechtigd om een forfaitair schadebeding toe te passen. Deze is gelijk aan 10% van de onbetaalde factuur, met een minimum van 50 euro, niettegenstaande het recht van Vervaet IT Consulting om bijkomend de werkelijk geleden schade te vorderen.
De kosten voor het invorderen van een onbetaalde factuur zijn steeds ten laste van de Klant, ongeacht zijn hoedanigheid van Consument of niet-consument.
Artikel 7. Duur en beëindiging van de Overeenkomst
7.1 De Overeenkomst tussen Vervaet IT Consulting en de Klant is van bepaalde duur behoudens indien uitdrukkelijk en schriftelijk anders overeengekomen. Een Overeenkomst van bepaalde duur kan door de Klant niet voortijdig beëindigd worden, dan met betaling van een verbrekingsvergoeding die gelijk is aan de in de Offerte opgenomen prijs.
7.2 Indien één van beide Partijen wezenlijk tekortschiet in de nakoming van haar verplichtingen en na hier uitdrukkelijk en schriftelijk door de andere Partij op gewezen te zijn, deze verplichting niet binnen een redelijke termijn alsnog nakomt, is de andere Partij gerechtigd de Overeenkomst te beëindigen zonder rechterlijke tussenkomst en zonder enige vergoeding verschuldigd te zijn.
Indien de Klant de Partij is die haar verplichtingen niet nakomt en Vervaet IT Consulting om die reden de Overeenkomst stopzet, dan dient het totale saldo van de factuur, zoals vermeld in de Offerte, van Vervaet IT Consulting wel nog te worden betaald.
Indien Vervaet IT Consulting haar verplichtingen niet nakomt en de Klant om die reden de Overeenkomst stopzet, dan heeft de Klant het recht op terugbetaling van de eventueel reeds betaalde prijs.
Artikel 8. Herroepingsrecht van de Consument
8.1 In overeenstemming met artikel VI.47 van het Wetboek Economisch Recht, beschikt de Consument die Producten op afstand bij Vervaet IT Consulting bestelt over een termijn van 14 kalenderdagen vanaf de dag van de levering van de Producten om Vervaet IT Consulting ervan in kennis te stellen dat hij/zij van de aankoop wenst af te zien, zonder enige schadevergoeding en zonder motief te moeten opgeven. Indien deze termijn op een zaterdag, zondag of een feestdag verstrijkt, wordt deze verlengd naar de eerstkomende werkdag.
8.2 De Consument kan zijn wil om van de aankoop af te zien kenbaar maken via het invullen van de verklaring in de bijlage van huidige Algemene Voorwaarden of per e-mail waaruit de wil tot herroeping van de overeenkomst op onbetwistbare wijze blijkt.
8.3 De Consument moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij/zij de beslissing om de Overeenkomst te herroepen heeft meegedeeld, terugbrengen naar Vervaet IT Consulting.
8.4 Indien het geretourneerde Product op een of andere manier in waarde verminderd is, behoudt Vervaet IT Consulting het recht voor om de Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke waardevermindering van Product die het gevolg is van het gebruik van het Product, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het Product vast te stellen.
8.5 Indien de Klant de Overeenkomst herroept zal Vervaet IT Consulting alle tot op dat moment ontvangen betalingen terugbetalen en dit binnen maximum 14 kalenderdagen nadat zij op de hoogte werd gesteld van de beslissing om de Overeenkomst te herroepen. Vervaet IT Consulting kan wachten met de terugbetaling totdat het Product bij haar terug werd binnengebracht.
8.6 De terugbetaling gebeurt met hetzelfde betaalmiddel als die van de oorspronkelijke transactie.
Artikel 9. Garantie
Op Producten
9.1 Vervaet IT Consulting is aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de levering van het Product.
9.2 Vervaet IT Consulting en de Klant inspecteren samen het Product op het moment van ophaling op eventuele zichtbare gebreken. Zichtbare gebreken dienen onmiddellijk bij ontvangst door de Klant aan Vervaet IT Consulting te worden gemeld. Klachten wegens zichtbare gebreken zijn slechts geldig en worden slechts onderzocht op voorwaarde dat het Product door de Klant nog niet in gebruik werd genomen. Dergelijke klachten schorten de betalingsverplichting van de Klant niet op.
9.3 Indien de Klant een niet-consument is: De aansprakelijkheid van Vervaet IT Consulting voor eventuele verborgen gebreken die zich manifesteren binnen één (1) jaar na de levering van de goederen. Eventuele verborgen gebreken dienen alleszins, op straffe van verval van verhaal, onmiddellijk en uiterlijk binnen de acht (8) dagen na ontdekking van het gebrek aan Vervaet IT Consulting, Schriftelijk te worden gemeld. Deze melding dient een gedetailleerde omschrijving te bevatten van het verborgen gebrek. Iedere aanspraak wegens verborgen gebreken vervalt van rechtswege indien deze niet aanhangig is gemaakt bij de bevoegde rechtbank binnen een termijn van één (1) jaar nadat de feiten waarop de aanspraak is gebaseerd door de Klant werden ontdekt.
De Klant aanvaardt en erkent dat Vervaet IT Consulting de excepties, exoneraties en garantiebeperkingen die de producent ten aanzien van Vervaet IT Consulting kan inroepen, eveneens aan de Klant kan tegenwerpen.
9.4 Indien de Klant een Consument is: Vervaet IT Consulting is aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de levering van het Product en dat zich manifesteert binnen een termijn van twee (2) jaar te rekenen vanaf de dag van levering. De Consument dient elk gebrek aan overeenstemming binnen een termijn van twee (2) maanden na vaststelling ervan schriftelijk en gemotiveerd aan Vervaet IT Consulting mee te delen. Deze garantie bestaat uit de voor de Consument kosteloze herstelling of de vervanging van de defecte producten. Bij gebrek aan tijdige, Schriftelijke mededeling zoals bepaald in dit artikel 9.4 verliest de Consument zijn recht om een vordering wegens gebrek aan overeenstemming in te stellen.
9.5 Indien de herstelling of de vervanging voor Vervaet IT Consulting onmogelijk of buiten verhouding blijkt te zijn of een ernstige overlast voor de Consument zou teweegbrengen, kan een gepaste prijsvermindering of een terugbetaling aan de Consument worden voorgesteld, mits teruggave van de defecte Producten door de Consument.
9.6 Elke garantie gegeven door Vervaet IT Consulting aan de Klant kan niet worden toegepast indien het defect te wijten is aan een verkeerd gebruik, een externe oorzaak, het slechte onderhoud, de normale slijtage of ieder gebruik dat niet in overeenstemming is met de instructies van Vervaet IT Consulting of de producent.
Op hersteldiensten
9.7 In geval van schade aan, diefstal of verlies van een Product dat ter herstelling werd ingeleverd, is de aansprakelijkheid van Vervaet IT Consulting te allen tijde beperkt tot de verkoopprijs van het Product. Indien de verkoopprijs niet meer kan worden achterhaald, wordt uitgegaan van de huidige marktwaarde van een soortgelijk product.
9.8 Vervaet IT Consulting biedt de Klant een garantietermijn van zes maanden op de vervangen onderdelen en/of wisselstukken in het kader van de door haar uitgevoerde herstellingswerken, met uitzondering van herstellingen als gevolg van waterschade aan het toestel, waarop door Vervaet IT Consulting geen garantie verleend.
Artikel 10. Opschorting van de Overeenkomst
10.1 Vervaet IT Consulting behoudt zich het recht voor alle lopende Diensten op te schorten en van de Klant passende waarborgen te eisen indien er aanwijsbare redenen zijn die het wederzijdse vertrouwen schaden en/of de uitvoering van Overeenkomst bemoeilijken en/of onmogelijk maken of indien de Klant niet voldoet aan zijn of haar betalingsverplichtingen.
Artikel 11. Overmacht
11.1 Elke overmacht situatie bevrijdt de in gebreke blijvende Partij die zich op de overmacht situatie beroept van haar aansprakelijkheid wegens niet-nakoming van een verplichting uit hoofde van de Overeenkomst Onder overmacht wordt verstaan de situatie waarin de uitvoering van de Overeenkomst door één van de Partijen geheel of gedeeltelijk, al dan niet tijdelijk, verhinderd wordt door omstandigheden buiten de wil van die Partij, zelfs al was die omstandigheid ten tijde van de totstandkoming van de Overeenkomst reeds te voorzien. Zonder volledigheid na te streven worden alleszins als gevallen van overmacht beschouwd: uitputting van de voorraad, vertragingen in of uitblijven van leveringen door leveranciers, tenietgaan van goederen ten gevolge van ongevallen, machinebreuk, staking of lock-out, brand, oproer, oorlog, epidemie, overstroming, elektrische-, informatica-, internet- of telecommunicatiestoringen, beslissingen of interventies van overheidswege, brandstoftekorten of fouten of vertragingen te wijten aan derden.
11.2 De Partij die zich op overmacht beroept is niet verplicht om het ontoerekenbare en onvoorzienbare karakter van de omstandigheid die de overmacht uitmaakt te bewijzen.
11.3 Ingeval van overmacht worden de verplichtingen van de desbetreffende Partij opgeschort. De Partijen zullen in dergelijk geval alle redelijke inspanningen leveren om de gevolgen van een overmacht situatie te beperken.
11.4 Ingeval de overmacht langer dan zes (6) maanden zou duren, is de andere Partij gerechtigd om de Overeenkomst zonder tussenkomst van de rechter te ontbinden, zonder dat de Partij die zich op overmacht beroept tot betaling van enige vergoeding aan de andere Partij kan worden gehouden.
Artikel 12. Geheimhouding
12.1 Vervaet IT Consulting verplicht zich tot geheimhouding van alle informatie en gegevens waarvan tijdens de uitvoering van de Dienst wordt kennisgenomen. Vervaet IT Consulting neemt alle mogelijke voorzorgsmaatregelen om de belangen van de Klant te beschermen.
De Klant zal, op zijn/haar beurt, zonder de schriftelijke toestemming van Vervaet IT Consulting, aan derden geen mededelingen doen over diens aanpak, werkwijze of de inhoud van de Offerte.
12.2 Bij uitbreiding verbinden de Partijen zich ertoe vertrouwelijke informatie van de andere Partij, waarvan zij lopende de Overeenkomst kennis krijgen, op geen enkele wijze aan derden bekend te maken tenzij daarvoor voorafgaand een uitdrukkelijk en schriftelijk akkoord van de andere Partij werd bekomen of indien zij hiertoe bij wet, of op grond van een rechterlijk bevel of een beslissing van overheidswege, zijn verplicht.
Artikel 13. Aansprakelijkheid
13.1 Vervaet IT Consulting kan door de Klant enkel aansprakelijk worden gesteld in geval van bedrog, fraude, zware en opzettelijke fout (met uitzondering van de garantie zoals bepaald in artikel 9).
13.2 De Overeenkomst bevat voor Vervaet IT Consulting steeds inspanningsverplichtingen, geen resultaatsverplichtingen. Vervaet IT Consulting zal uiteraard haar uiterste best doen om haar Dienst correct te leveren en het beste resultaat na te streven, maar kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld indien het beoogde resultaat niet werd bereikt.
13.3 In het geval de aansprakelijkheid in hoofde van Vervaet IT Consulting wordt weerhouden, is zij enkel gehouden tot vergoeding van directe schade. Zij is niet aansprakelijk voor of gehouden tot vergoeding van immateriële, indirecte of gevolgschade, met inbegrip van (doch niet beperkt tot) winstderving, omzetverlies, inkomstenderving, administratie- of personeelskosten, een verhoging van de algemene kosten, verlies van gegevens of vorderingen van derden.
13.4 Vervaet IT Consulting is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, te wijten aan onjuiste, onvolledige of foutieve gegevens die door de Klant zouden zijn verstrekt of het niet correct opvolgen van advies door de Klant.
13.5 Vervaet IT Consulting haar totale aansprakelijkheid voor directe schade zal steeds beperkt zijn tot, naar keuze van Vervaet IT Consulting (1) herstel in natura door het aanbrengen van herstellingen (2) het vervangen van Producten of (3) het betalen van een schadevergoeding die niet hoger kan zijn dan het bedrag dat de Klant heeft betaald voor het Product of de Dienst dat/die aanleiding heeft gegeven tot de aansprakelijkheid.
Artikel 14. Gegevensbeschermingsbeleid
14.1 Vervaet IT Consulting is de verantwoordelijke voor de verwerking van de persoonsgegevens die zal gebeuren conform de bepalingen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming en de Wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen met betrekking tot de verwerking van persoonsgegevens.
14.2 Voor meer informatie verwijst Vervaet IT Consulting naar haar privacyverklaring, te raadplegen op de Website en, die integraal deel uitmaakt van onderhavige algemene voorwaarden.
Artikel 15. Volledigheid en nietigheid
15.1 Deze Algemene Voorwaarden vormen de volledige Overeenkomst tussen de Klant en Vervaet IT Consulting en vervangen elke vroegere bestaande overeenkomst en elk vorig mondeling of schriftelijk akkoord tussen Partijen omtrent hetzelfde voorwerp.
15.2 Indien enige bepaling (of deel daarvan) van de Algemene Voorwaarden onafdwingbaar of strijdig met een bepaling van dwingend recht zou zijn, zal dit de geldigheid en afdwingbaarheid van de overige bepalingen van deze Algemene Voorwaarden niet beïnvloeden en evenmin de geldigheid en afdwingbaarheid van dat deel van de desbetreffende bepaling dat niet onafdwingbaar is of strijdig is met een bepaling van dwingend recht. In een dergelijk geval zullen de Partijen te goeder trouw onderhandelen om de onafdwingbare of strijdige bepaling te vervangen door een afdwingbare en rechtsgeldige bepaling die zo nauw mogelijk aansluit bij het doel en de strekking van de oorspronkelijke bepaling.
Artikel 16. Toepasselijk recht en bevoegde rechtbanken
16.1 Het Belgische recht is van toepassing op alle geschillen die verband houden met of die voortvloeien uit de Overeenkomst die aan deze Algemene Voorwaarden is onderworpen. Enkel de Belgische hoven en rechtbanken zijn bevoegd om kennis te nemen van een eventueel geschil. Evenwel zullen Partijen steeds trachten om het geschil in eerste instantie minnelijk op te lossen.
MODELFORMULIER VOOR HERROEPING
(Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
Vervaet IT Consulting BV, een besloten vennootschap, met zetel te Twijnderstraat 24, 9160 Lokeren, ingeschreven in het Rechtspersonenregister te Gent (Afdeling Dendermonde), met ondernemingsnummer 0785.523.816.
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende Producten(*)herroep/herroepen (*)
— Besteld op (*)/Ontvangen op (*)
— Naam /Namen Consument(en
— Adres Consument(en)
— Handtekening van Consument(en)
(alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.